GUREAK

gureak

Ahalmen desgaitasuna duten pertsonekin batera, behar bezala egokitutako lan aukera egonkorrak sortzen eta kudeatzen ditu GUREAK euskal enpresa taldeak.

ERRONKA: Enpresaren benetako sena jendearengana iristea, haren inguruan dauden iritziak zuzentzeko.


Gureak es un grupo empresarial vasco que genera y gestiona oportunidades laborales estables y convenientemente adaptadas a las personas con discapacidad.

RETO: Socializar y hacer llegar a la gente el verdadero espíritu de Gureak. Junto con ello, queremos lograr cambiar los prejuicios que suscita en la población.



Bederatzigarren Saioa: AMAIERAKO SAIOA

2017ko maiatzaren 2a.

Gezurra dirudi baina jada gure ibileraren azken egunera iritsi gara; arratsaldeko hiruretan geratu ginen, gure erronka gainontzeko taldeei ezagutzera emateko pentsatutakoa berriro ere entsaitzeko helburuarekin.

Hasiera batean,  presentazioa egiteko ohiko herramintak erabiltzeko mugengatik, mural batzuen bitartez egitea erabaki genuen, non guk hitz egiten genuen bitartean murala irekitzen zioan, baina azkenean antzerkiaren alde apustu egin genuen.

Horretarako, taldeko kide bakoitzari pertsonai bat esleitu genuen eta gainera hizkuntzari dagokionez bete beharreko baldintza bete genuen, euskaraz eta gaztelaniaz egitea.  Izan ere, antzerkia gaztelaniaz egiten genuen bitartean, narratzaileak euskaraz egiten zuen, pantailan soporte batzuetan esaten zuena gazteleraz jarriz eta gainera gainontzeko partaideek antzerki egitea genuen bitartean lotura bat ematen zion antzerkiari.

Aunitz disfrutatu genuen, beharrezko denboran egin genuen aurkezpena eta oso atsegina izan zen ekintza eta erlazio bati pena handiz amaiera eman genion.  

Ekitaldiaren gainontzeko saioa, talde bakoitzaren aurkezpenez gain dinamizatzaileek alaiturik egon zen, non berriro ere beraien profesionaltasuna azaldu zuten.

IMG_4459.jpg

ESKER MILE DENEI ETA HURRENGORARTE.


Novena sesión: SESIÓN FINAL.

2 de Mayo de 2017.

Parece mentira pero ya estamos en el ultimo dia de nuestra andadura; quedamos a las tres, con el objetivo de re-ensayar lo que teníamos  pensado  ofrecer para dar a conocer al reto al resto de los grupos de lo que ha dado de si nuestro “reto”.

En un principio, ante la limitación de no poder utilizar las herramientas “normales”, de presentación, decidimos utilizar murales que se irían desplegando  a la vez que lo hacíamos  verbalmente, pero al final optamos por la idea de la representación teatral.

Para ello adjudicamos a cada miembro del equipo un papel, y cumplimos con la parte obligatorio de ser bilingüe, haciendo que el narrador cumpliese dos cometidos: por un lado servía de nexo de unión entre representación y representación y por otro lo realizaba  en euskera, siendo el teatro en castellano

Lo disfrutamos, cumplimos con el tiempo estipulado y pusimos el lazo, a una relación, a una actividad que ha sido todo menos tediosa, siendo la sensación generalizada  de tristeza por su fiscalización.

El resto del acto además de la presentación de todos los grupos con su reto particular estuvo amenizado por todos los dinamizadores  que una vez más hicieron gala de su profesionalidad.

IMG_4459.jpg

GRACIAS A TODOS/AS Y HASTA  LA PRÓXIMA  OCASIÓN.



Zortzigarren Saioa: ETA GERO ZER?

2017ko apirilaren 25a.

Gaurko saioa Arkitektura Fakultateko 4. pisuan hasi dugu, bertan 5 mahi ezberdinetan banatuta zeuden enpresa ezberdinak guri informazioa emateko prest: sustapena, EHU (atzerritarra eta nazionala), INEM eta Entreprenari hain zuzen ere.  

Gure dinamizatzaileek, talde ezberdinetan banatu gaituzte eta aurrez aipatutako postuetako bakoitzean 15 minutuz egon gara beraien azalpenak entzuten. Beraiek emandako informazioa oso baliagarria da ikasleentzat, hain zuzen ere, laugarren mailara heltzerakoan eta oraindik gerora begira galduta sentitzen bazara, bidea argitzeko asko balio duelako. Beraiek, honelako informazio mota eskaintzen zuten besteak beste:

  • Lan berri bati beira Curriculum bat osatzen jakitea

  • Estatu mailan nahiz atzerrian lan aukerak bilatzeko aukera

  • Masterrak, doktoretzak… egiteko aukera

  • Diru laguntzak eskatu…

Informazio saio honekin bukatzerakoan, liburutegiko gure betiko gelara bueltatu gara. Bertan, norbere buruaren autoebaluaketa eta taldearen ebaluaketa egin dugu, bai taldekide bakoitzaren ebaluaketa eta baita gure koordinatzailearen ebaluaketa ere. Saioa, datorren astean burutuko den aurkezpenaren zehaztasunetaz hitz egiten amaitu da, datorren astean, Maiatzak 2 hain zuzen ere, beste talde guztien aurrean modulo honen bitartez landutako erronka azaldu beharko dugulako.


Octava sesión: Y LUEGO QUÉ?

25 de Abril de 2017

Hoy hemos empezado la jornada en el campus de la universidad de Arquitectura, en el 6º piso donde nos esperaban 5  mesas con folletos e información de la empresa a la que representaban, que eran: Fomento, UPV( extranjero y nacional)  INEM y Entreprenari.

Nuestros dinamizadores , nos han repartidos en grupos mezclados, y cada uno de ellos hemos estado 15 minutos  en cada puesto, escuchando sus explicaciones. La información  que nos han proporcionado es de mucho interés ya que cuando se acaba el 4º curso de carrera  te sientes perdido , y en reuniones como esta puedes hacer frente a cualquier situación, como:

  • Saber elaborar  un currículum,ante un nuevo trabajo

  • Poder ir a buscar trabajo al extranjero y nacional.

  • Poder hacer , cursos informativos, Master,,,

  • Pedir becas…etc, etc

Cuando hemos acabado, hemos vuelto a la   biblioteca, donde nos  hemos dedicado a evaluarnos y autoevaluarnos, tanto a los compañeros como a nuestra tutora, y a nosotros mismos. La sesión acabado , retocando datos y preparativos para el próximo  martes 2 de Mayo, día en que haremos la presentación de nuestro recorrido por esta aventura. EL RETO.



Zazpigarren Saioa: ZERBITZU EGUNA

2017ko apiliraren 11a.

Zerbitzu egunean, arratsaldeko 2-3 tartean geratu ginen, zerbitzu eguna prestatzeko. Lehenik eta behin, gutako batzuk postu informatiboa eraiki genuen , txarla dinamikoen gelak antolatu eta gezi informatiboak jarri, behin hau bukatuta Gureak enpresakoekin elkartu ginen. Bitartean, gutako beste batzuk geziak lurretik jartzen egon ginen jendea erakartzeko.

Hirugarren pisuan aktibitate desberdinak antolatu genituen:

  1. Geletatik kanpo, jardineria postua jarri zen, nola egiten zuten lan erakusteko.
  2. Lehengo gelan Angel zegoen. Bisioan desgaitasun bat duena. Bere bizitza nolakoa izan zen kontatu zigun eta nola aldatu zen bere bizitza buruko minbizi batengatik. Arazo horrek, zailatsun batzuk ekarri zizkion lagunak egiteko orduan, baina gero GUREAKen hasi zen lanean eta esan zuen bertan hasi zenetik lagun asko dituela.
  3. Bigarren gelan Mario zegoen, pasteleria asko gustatzen zaio baina orain zerbitzari gisan lan egiten du. Komentatu zuen ez zuela bere burua bulego batean ikusten paperekin lanean eta geldirik, izan ere berari mugitzea gustatzen zaio.

Txarla dinamikoetara sei pertsona aurkeztu ziren, non txarla hasieran eta bukaeran inkesta bete zuten.

Hortik etorri zen gure arrakasta ezaren sentsazioa, nahiz eta dena ongi antolatuta egon, faktore batzuk ez ziguten lagundu gure zerbitzu egunak arrakasta izatea: denbora onak, Aste Santuko oporrak eta arratsaldetan unibertsitatea hutsik gelditzen dela. GUREAKeko langileen ilusioa oso aberasgarria da eta gure zerbitzu egunerako pentsatua genituen ideiak beste ekitaldi batzuetarako erabilgarri egiten ahal zaizkiote.

WhatsApp Image 2017-04-11 at 17.52.48



Septima Sesión: DÍA DEL SERVICIO

11 de Abril del 2017

El día del servicio, nos quedamos entre 2-3 de la tarde para preparar el día de servicio. Primero,  unos montamos  el puesto  de información, organizamos las aulas de las charlas dinámicas y pusimos las flechas informativas, una vez terminado esto nos  nos reunimos con nuestros compañeros de Gureak. Mientras tanto, otros estuvimos poniendo flechas en el suelo para atraer a la gente.

En  el piso tercero del aulario montamos los tres frentes restantes:

  1. Fuera de aula las prácticas presenciales, jardineros que nos enseñan sus habilidades en el trasplante de los esquejes.
  2. En la primera aula Ángel , con una deficiencia visual, nos enternece contando  cómo su vida cambió por un tumor cerebral que le impidió tener amigos y le privó de su infancia, de un aforamenba nos relata cómo acabó trabajado en la empresa “ Gureak”.
  3. En la segunda aula está un fanático de la pastelería, Mario, aunque prefiere ahora  trabajar de camarero, comenta que no se ve en una oficina llevando papeles o peleándose con el ordenador, porque lo que le gusta a él es moverse.

Acuden a las charlas 6 personas, que antes y después realizan la encuesta que hemos preparado para valorar si nuestras dinámicas,  conjuntamente realizadas con los compañeros de Gureak.  

De ahí nuestra sensación de fracaso, todo está muy bien organizado , pero  diferentes condicionantes nos han restado que acudiese gente: buen tiempo, vacaciones de Semana Santa, y que a la tardes la universidad se queda vacía.

La ilusión  de los/as compañeros/as de” Gureak”es contagiosa y las ideas que hemos desarrollado el día de servicio, pueden servirles para otras jornadas.

WhatsApp Image 2017-04-11 at 17.52.48




Seigarren Saioa: ZERBITZU EGUNA PRESTATZEN

2017ko apirilaren 4a.

Beste egun bat gehiago IKD GAZTEN!! Geroz eta gertuago daukagu zerbitzu eguna eta gogo handia dago taldean dena antolatzeko. Saio honen helburua, zerbitzu egunean dena ondo irtetzeko gauzak antolatzea izan da.

Hau horrela izanda, hiru taldetan banatu gara eta aurretik geneuzkan ideia guztiak garatzen aritu gara zerbitzu eguna berezia eta bikaina izan dadin. Alde batetik, ekitaldia ahalik eta gehien zabaltzeko kartelak eta jende erakartzeko lurrean jarriko ditugun geziak daude, bestetik, postu informatiboan jartzeko ideia original eta erakargarriak daude.

WhatsApp Image 2017-04-07 at 13.15.25 (2)

Guztiok modu eraginkorrean lan egin dugunez, poliki-poliki ideia guztiak forma hartzen joan dira. Saioaren erdialdean, deskantsu txiki bat egin dugu eta honen bueltan, talde txikietan garatu ditugun ideiak komunean jarri ditugu, talde guztia jakinaren gainean egoteko.

Amaitzeko, zerbitzu eguneko ekitaldia Facebook bidez zabaldu dugu, baita ere, Whatsapp bidez zabaltzen hasi gara. Horrez gain, behar izango ditugun kartelak, geziak eta materialak zenbatzen hasi gara, egunerako dena prest izateko.

Tade guztia gogo handiekin gaude zerbitzu egunean jendeak emango duen erantzuna ikusteko. Lortuko dugu zerbitzu egunean jendea erakartzea eta izugarria izatea?

WhatsApp Image 2017-04-07 at 13.15.25


Sexta Sesión: PREPARANDO EL DÍA DE SERVICIO

4 de Abril de 2017

Otro día más en IKD GAZTE! Nuestro día de servicio se va acercando, esta cada vez más cerca y ya estamos ansiosos por organizarlo todo. El objetivo de esta sesión, ha sido organizar el día para que todo salga bien.

Así, nos hemos dividido en tres grupos diferentes y hemos procedido a adelantar todas las ideas que ya traíamos en mente para que el día del servicio sea espectacular. Por un lado, tenemos los carteles para la difusión del evento, las flechas que colocaremos en el suelo para atraer a la gente y por otro lado, ideas para que el puesto informativo sea llamativo.

WhatsApp Image 2017-04-07 at 13.15.25 (2)

Todos hemos trabajado de manera muy eficaz y eficiente y eso, ha hecho que poco a poco fuéramos puliendo cada idea. Después, a mitad de sesión, hemos realizado un descanso y en la otra mitad de la sesión hemos puesto en común todas las ideas.

Para finalizar, hemos creado el evento en facebook y ya hemos empezado la difusión por Whatsapp. Además, hemos empezado a calcular cuanto material necesitaremos para la difusión mediante carteles y flechas.

Estamos todos ansiosos por ver los resultados del día tan esperado. ¿Conseguiremos atraer a la gente y que nuestro día de servicio sea espectacular?

WhatsApp Image 2017-04-07 at 13.15.25 (1)

Bostgarren Saioa: BIGARREN FEEDBACK

2017ko martxoaren 28a

Gaurko saioa bi zatitan bereizten da, lehenengo zatian Aizpearekin egon gara eta bertze zatian Itsasorekin.

Lehenengo partean, Aizpeari aurreko saioetan garatutako prototipoa aurkeztu diogu, non 3 zatitan bereizita dagoen:

  1. SARE SOZIALAK
  2. ELKARRIZKETA AZKARRA
  3. POSTU INFORMATIBOAK

WhatsApp Image 2017-03-30 at 22.35.24

Behin aurkezpenak egin ondoren Aizpeak bere iritzia eman digu, oso harkor eta esker onez azaldu da ideiengatik bai aurkezpenengatik .Hala ere pendiente geratzen da zerbitzu eguna prestatzeko berak enpresari hitz egindakoa komunikatzea eta beharrezko baimenak eskatzea.

Bigarren partean Itsasorekin egon gara,  bertan aurreko saioan hitz egindakoa komentatu dugu eta argi gelditu ez diren puntuak argi uzteko. Bukatzeko, klasea Brainstorming bat egiten bukatu dugu zerbitzu egunera begira.

WhatsApp Image 2017-03-30 at 22.35.51

Laburbilduz, klasea amaitu dugu zerbitzu eguna helburu izanik( data zehaztekoa), Aizpearen erantzunaren zain zerbitzu egunean zer eta nola egin dezakegun jakiteko baita hurrengo asterako zereginekin.


Quinta Sesión: SEGUNDO FEEDBACK

28 de Marzo de 2017

La sesión se divide en dos partes, la primera con Aizpea de Gureak,para presentarle el desarrollo de las tres ideas iniciales:

  1. REDES SOCIALES
  2. CHARLAS INFORMATIVAS
  3. PUESTOS INFORMATIVOS

WhatsApp Image 2017-03-30 at 22.35.24

Después delas presentaciones nos dio su opinión, mostrándose muy receptiva y agradecida tanto por las ideas como por la presentación , llena de detalles. Queda pendiente que lo comunique a la empresa y a los correspondientes permisos.

La segunda con Itsaso, para comentar el encuentro anterior y en consecuencia revisar los puntos que no hayan quedado claros. Y por ultimo terminamos  con  una  lluvia de ideas cara al día del servicio.

WhatsApp Image 2017-03-30 at 22.35.51

Resumiendo,terminamos la sesión con el objetivo en el día de servicio( fecha sin concretar) , pendientes que Aizpea nos conteste que es lo que podemos realizar y como y con deberes para la semana que viene.



Laugarren Saioa: KONTRASTEA

2017ko martxoaren 21a

Astearteko saioa oso baliotsua izan zen, izan ere, jarduera hau gero eta interesgarriagoa da denbora pasa ahala. Lehenik, gure dinamizatzailearekin eta taldearekin elkartu ginen eta ondoren, guztien artean eguneratu egin ginen.

Gero, hiruko bi taldetan banatu ginen gainontzeko taldekideekin elkartu eta bakoitzaren erronka eta prototipoak azaltzeko. Talde bakoitzaren ideiak entzutean, gainontzeko taldeek ideia berriak edo aholkuak ematen zizkien beraien lana aurrera errazago eramateko.

Erronkez hitz egiteaz gain, taldeak beraien artean ezagutzen ez zirenez, zenbaitzuk ekintza dinamikoren bat egin zuten.

Guzti hori egin ondoren, talde bakoitza bere taldekideekin elkartu ginen jasotako ideiak elkarbanatzeko eta horrela proiektuarekin aurrera jarraitzeko. Izan ere, hurrengo astean enpresako eragilea etorriko da eta gure prototipoen garapenaren aurkezpena egin beharko diogu.

17361990_1049053465199224_8712412268340835007_n


Cuarta Sesión: CONTRASTE

21 de Marzo de 2017

La sesión del martes fue muy enriquecedora, ya que esta actividad cada día toma más interés, y más carisma enriquecedor. Primero, tuvimos un primer contacto con nuestra instructora y entre todos nos pusimos  al día.

Como actividad del día, nos separamos de tres en tres para estar con el resto de los grupos y cada uno presentar nuestros retos e ideas. Al escuchar las ideas, los demás equipos debían de dar sugerencias o ayudas para que el equipo pudiese llevar a cabo su proyecto.

Además de hablar sobre los retos, como los equipos entre ellos no se conocían, hubo algún grupo que hizo alguna actividad dinámica. Al terminar la sesión con el resto de los grupos, nos juntamos de nuevo, con Itsaso, nuestra dinamizadora. Debido a que la semana que viene nos volvemos a juntar con la representante de Gureak, distribuimos las tareas para poder finalizar los prototipos y preparar para presentárselas.

17361990_1049053465199224_8712412268340835007_n



Hirugarren Saioa: ERAGILEAREN ETXERA

2017ko martxoak 14a

Gaurkoan talde osoa GUREAK-eko egoitzara joan gara, liburutegitik gora dagoen tontor batean kokatutako egoitzara. Bertan, komunikazioko departamentuko arduraduna den Aizpeak harrera egin digu. Lehenik, GUREAK-en historia eta datuak batzuk azaldu dizkigu eta gero, saioa hain astuna ez egiteko departamentu ezberdinak erakutsi dizkigu.

WhatsApp Image 2017-03-20 at 16.19.31 (1)

Lehenik, tailer batera joan gara, eta bertan ikusi dugu nola funtzionatzen duten lan egiteko orduan bertako arduradun batekin. Kateko produkzioa erabiltzen dute. Harrituta gelditu gara bertan lan egitean, nola ixiltasuna zegoen eta nolako kontzentrazio maila duten lanean jarduteko. Lan egiteko moduan sartuz, ohartu gara lan bakoitza pertsona desberdinetara egokitzen zela (zailtasunaren arabera).

Tailerraz gain, komunikazioko gunera joan gara eta ongi etorria eman digute. Hor ikusi dugu nola entsaiatzen dituzten euren lanak. Pozik ikusi zaie eurek egindako lana guri erakusten. Gune honetako kideekin ere, egoitzako beste zati bat bisitatu dugu eta nolako lan motak egiten dituzten ikusi izan ahal ditugu.

Bertakoak agurtu ondoren, berriro ere Aizpearekin gela batera joan gara eta GUREAK-en erronkari aurre egiteko pentsatuak genituen ideiak azaldu dizkiogu. Denek ideiak azaldu ondoren, Aizpearekin ideia egokienak zeintzuk iruditu zaizkigun eta zeintzuk aurrera eramango ditugun erabaki ditugu.

Ondorioz, gaurko saioa: polita, produktiboa eta motibatzailea izan da.

WhatsApp Image 2017-03-20 at 16.19.31


Tercera Sesión: A CASA DEL AGENTE SOCIAL

14 de Marzo de 2017

En la sesión de hoy hemos ido todo el grupo a GUREAK, donde está situado más arriba de la biblioteca. Nos ha recibido la responsable de comunicación, Aizpea. Primero, nos ha dado información y datos sobre GUREAK, y luego para que la visita no sea tan pesada nos ha enseñado distintos departamentos de GUREAK.

WhatsApp Image 2017-03-20 at 16.19.31 (1)

Primero hemos ido al taller, y estando ahí, hemos podido ver cómo funciona el método de trabajo que utilizan gracias a un responsable del taller. Utilizan la producción en cadena. En el taller lo primero que nos ha llamado la atención es el silencio que reinaba, a pesar de haber muchas personas trabajando; uno de los encargados nos ha demostrado cómo funciona la cadena (la que hemos visto era de automoción) repartiendo la dificultad del trabajo, en concordancia por la discapacidad de cada empleado.

A parte del taller hemos visitado una clase de comunicación, dándonos  la bienvenida y mostrándonos como, ensayan. Nosotros/as, hemos sido los primeros, y se les notaba ansiosos e ilusionados, por que todo fuera bien, fura su éxito. Ellos también nos han enseñado otras distintas zonas de trabajo de GUREAK.

La última parte de la visita consta de intercambio de ideas, para poder desarrollar la propuesta de GUREAK; presentamos las que llevamos, nosotras/os, como grupo, y las unimos con las de ellos o las que a ellos les parecen más acertadas.

En conclusión, la jornada fue: agradable, productiva y muy motivadora.

WhatsApp Image 2017-03-20 at 16.19.31




Bigarren saioa: PROTOTIPATZEN

2017ko martxoak 7

Bigarren saio hau taldeko kide bakoitzaren aurkezpenarekin hasi dugu, honekin, gure artean gehiago ezagutzeko aukera izan dugu. Dinamika honen bitartez, bakoitzak bere burua aurkeztu du bere ezaugarri pertsonalak azalduz.

Honen ondoren, egokienak iruditzen zitzaizkigun taldean arau batzuk proposatu ditugu ideia zaparrada baten bitartez eta jarraian, denon artean modu formal batean ezinbestekoak diren talde baterako arauak ezarri ditugu.

Ondoren, aurreko astean esleitu zitzaigun eta etxean banaka landutako kontzeptuaren “vision board”-a aurkeztu dugu, horrela, poliki-poliki marko teorikoa osatzen joateko. Dinamika honen bitartez konturatu gara lan honetan zeinen garrantzitsua den alderdi teorikoa, proiektu guztia honen arabera landu beharko dugulako.

WhatsApp Image 2017-03-13 at 13.42.49

Behin bakarkako lanak aurkeztuak izan direla, originaltasuna eta imajinazioa sustatzeko beste dinamika bat egin dugu, aurrerago, gure proiektua zuzenduko zuten ideiak pentsatzen hasi behar ginelako.

Dinamika honen ondoren, bakoitzak bere kabuz gure proiektuari aurre egiteko ideia batzuk garatu ditu eta hau bukatu ondoren, azpitaldeetan batu gara, ideia nagusienak edo hoberenak iruditu zaizkigun ideiak garatzeko. Behin ideia nagusian jarrita, azpitaldeak nahastu ditugu eta berriz ere dinamika berdina egin dugu, denok ideia denen berri izateko. Azken ariketa hau amaitzeko, datorren astean agente sozialari erakutsi beharreko aurkezpenak prestatzen hasi gara, bertan gure ideia hoberenak azalduko dizkiogu, feedback bat jasotzeko asmoarekin.

WhatsApp Image 2017-03-13 at 13.42.49 (1)


Segunda Sesión: PROTOTIPANDO

7 de Marzo de 2017

Hemos comenzado la sesión mediante la dinámica de la presentación de cada uno de nosotros y así, hemos podido empezar a conocernos más los diferentes miembros que integramos el grupo. Así, cada uno ha ido describiéndose mediante diferentes atributos personales.

Seguido a esto, mediante una lluvia de ideas, hemos propuesto cada uno las reglas del grupo que nos parecerían más relevantes y acto seguido, hemos hecho una puesta en común para crear de manera formal, unas reglas de trabajo imprescindibles.

Después, cada integrante ha expuesto el “vision board” correspondiente al concepto que había trabajado en casa para así, ir creando el marco teórico de nuestro proyecto. Mediante esta dinámica hemos observado la relevancia del apartado teórico en todo proyecto ya que todo se guiará en torno al mismo.

WhatsApp Image 2017-03-13 at 13.42.49

Una vez presentados los trabajos individuales, hemos realizado otra dinámica para promover la creatividad ya que más tarde teníamos que proponer ideas claves para enfocar nuestro proyecto.

Tras esta dinámica, cada uno hemos propuesto ideas para poder llevar a cabo nuestro reto y en subgrupos, hemos hecho la puesta en común, sacando así las ideas ganadoras. Después, hemos intercambiado los subgrupos y hemos realizado la misma dinámica. Para concluir la dinámica, hemos empezado a trabajar las presentaciones para la reunión con el agente social donde le presentaremos nuestras ideas ganadoras con el fin de recibir un feedback.

WhatsApp Image 2017-03-13 at 13.42.49 (1)