Donostia Sustapena

Logo_fomento_nuevo.pngDonostiako Sustapena, udal-elkarte publikoa da. Hiriko ekonomia eta gizartea sutatzea eta garatzea ditu helburu, ezagutzen sorkuntza eta eraldaketa, sareko lana eta proiektuen kudeaketa oinarri hartuta. Horietan guztietan, iraungarritasun-irizpideei jarraitzen die.

ERRONKA: Gazteentzako tematika eta formato interesgarriak identifikatzea. Intereseko ekintza bat diseinatu definitutako kolektiborako “Berrikuntza Aste”rako, berrikuntzen garrantzia komunikatzeko, honen talentoa eta bere konexio internazionala. Metodologia, formato, ponentzia posibleak, ordutegiak eta espazioak… Prestatutakoak adostutako kolektiboan duen interesa testeatu Berrikuntzen Astea aurretik.


Logo_fomento_nuevo.pngDesde su constitución hace más de cien años, Fomento de San Sebastián ha experimentado una constante transformación paralela a la evolucion social, económica y tecnológica de Donostia-San Sebastián y su entorno. Durante esta trayectoria han reforzado su actividad asumiendo nuevas competencias.

RETO: Identificar temáticas y formatos de interés para jóvenes. Diseñar una actividad de interés para el colectivo definido durante la Semana de Innovación, que permita comunicar la importancia de la innovación, el talento y su conexión de manera internacional. Definición de formato, metodologías, posibles ponentes, horarios y espacios,…. Testar previo a la Semana de la Innovación, el interés de la actividad entre el colectivo seleccionado.


HAMARGARREN SAIOA: MODULUAREN EBALUAZIOA

2018ko maiatzak 15

Ongi etorri guztiak gure blogaren azkeneko sarrerara!

Oooh, bai, tristea da baina IKD gazte amaitu egin da. Hamar saiotan zehar gure prozesua zuei kontatu ondoren, balantzea egiteko ordua iritsi da. Gaur saio ezberdina izan dugu, ez dugulako ez dinamikarik eta ez merendolarik egin. Hasteko, azken saio honetan bi formazio jaso ditugu: lehenengoak lanbideren inguruko informazioa eskaini digu eta bigarrenak curriculumaren eta konpetentzien inguruan hitz egin digu.

photo_2018-05-17_16-12-30.jpgBehin hau eginda, bukatzeko, talde bakoitzeko koebaluazioa, autoebaluazioa, gure dinamizatzailearen ebaluazioa eta nola ez moduloaren ebaluazioa egin dugu. Onik ateratzea espero dugu! Ebaluazioak moduloaren alderdi positiboak, negatiboak eta baita aldatuko genituzkeen gauzen inguruan hausnartzera eraman gaitu. Egia da moduloaren bitartez gauza asko ikasi ditugula, baina badakigu oraindik ikasteko gauza asko falta zaizkigula, nork daki IKD Gazteren barruan edo kanpoan izango den…

Eskerrik asko!


DÉCIMA SESIÓN: EVALUACIÓN DEL MÓDULO

15 de mayo de 2018

¡Bienvenidas todas y todos a nuestra última entrada del blog!

Oooh…, sí, es una pena pero esto se termina. Después de diez sesiones contándoos nuestro proceso ha llegado la hora de hacer balance. Hoy no hemos tenido dinámica ni hemos hecho merienda, ha sido una sesión algo diferente. Para empezar, en esta última sesión hemos recibido dos formaciones: una por parte de una persona de lanbide en la universidad y otra relacionada con el currículum y las competencias.

photo_2018-05-17_16-12-30.jpgUna vez hecho esto, finalmente hemos pasado a realizar la coevaluación dentro de cada grupo, una autoevaluación, una evaluación de nuestro dinamizador y, como no, la evaluación del módulo. ¡Esperemos salir bien paradas! Tener que hacer estas evaluaciones nos ha hecho pensar en qué ha sido lo mejor y lo peor del módulo, qué cambiaríamos y qué hemos aprendido. Es cierto que hemos aprendido muchas cosas pero también sabemos que nos queda mucho más por aprender, quien sabe si dentro o fuera de IKD GAZtE…

¡Gracias y hasta siempre!


BEDERATZIGARREN SAIOA: ITXIERA SAIOA

2018ko maiatzak 8

Kaixo denoi!

DSC_0160.jpgAstearte honetan moduluko azkenaurreko saiora joan ginen, saio bat bakarrik geratzen zaigularik, zein azkar pasatzen den denbora…

Asteartean itxiera saioa izan zen eta, bertan, ekintza eta dinamika ezberdinak egin ziren. Arratsaldeko ekintza nagusiak ikasle, irakasle eta eragile sozialak batu zituen mahai inguru txikietan eta bertan pastak eta kafea hartzen genituen bitartean proiektuko partaide diren beste taldeetan eragile, ikasle eta irakasleek bizitako esperientziak entzuteko aukera izan genuen, baita gure esperientzia propioak kontatzeko aukera ere. DSC_0196Honetarako, aurretikan prestatutako poster batzuk erabili genituen azalpenak dinamikoagoak eta txukunagoak izateko, eta modu honetan azaldu genituen moduluaren eboluzioa, gure eboluzio pertsonala eta, arazorik egon baziren garapenean, zeintzuk izan ziren eta hauei emandako erantzuna. Mahaiez aldatzen joan ginen talde gehiagoren esperientziak ezagutu ahal izateko.

DSC_0241Saioaren lehen zatia amaitutakoan eragile sozialei diploma batzuk entregatu zitzaizkien eta proiektuan parte hartzea eskertu zitzaien.

Honen ondoren, eragile sozialek eta irakasleek gela utzi zuten eta, hemendikan aurrera, IKD GAZtEko partaideak (ikasleak) gure diplomak irabazi behar izan genituen hoberen dakigun moduan, dinamika ezberdinak egiten alegia!

Honetarako, mahai bakoitza osatzen genuen ikasleen artean taldeak osatu genituen eta 4 froga ezberdin egin behar izan  genituen. Froga hauetan zehar koordinazioa, taldeko komunikazioa, sormena, logika, asmamena eta estrategia landu genituen.

Behin diplomak lortuta saioa amaitutzat eman genuen talde argazki bat egin ostean.

DSC_0312Saio osoa eta dibertigarria izan zen, egia esan oso kontentu amaitu genuen taldekideak jinkanaren ostean.

Espero dugu guri bezain beste gustatu izana itxiera saio hau eta, gehiago ikusi nahi baduzute, asteartean izandako saioaren laburpen bideoaren esteka uzten dizuegu.

Beste bat arte!


NOVENA SESIÓN: SESIÓN DE CIERRE

8 de mayo de 2018

¡Buenas a todos y todas otra semana más!

DSC_0160.jpgEste martes acudimos a la penúltima sesión del módulo, sólo nos queda una sesión, qué rápido pasa el tiempo…

El martes fue la sesión de cierre, y en la misma se realizaron diferentes actividades y dinámicas. La actividad inicial, y la que protagonizó la tarde unió estudiantes, profesores y agentes sociales, de manera que mientras tomábamos café y pastas, podíamos escuchar las experiencias vividas por otros grupos, por los agentes sociales y los profesores que han participado en el proyecto, y también, por supuesto, compartir las nuestras propias con los demás. DSC_0196Para ello, nos apoyamos en los posters que previamente habíamos diseñado, de modo que de forma más dinámica y visual, todos viesen el desarrollo y la evolución de cada proyecto. Para hacerlo más dinámico, rotamos de una mesa a otra, para escuchar y contrastar opiniones con más personas.

Una vez terminada la primera parte de la sesión, se les entregaron unos diplomas a los agentes sociales y se les agradeció la colaboración con el proyecto.

DSC_0241A partir de ese momento, tanto agentes sociales como profesores desalojaron la sala y los participantes de IKD GAZtE tuvimos que ganarnos nuestros diplomas de la manera que mejor sabemos, mediante dinámicas.

Para ello, cada mesa conformaba un grupo, y junto a tus compañeros debías de superar 4 pruebas para conseguir el diploma. Las dinámicas fueron de coordinación, comunicación grupal, ingenio, lógica, creatividad y estrategia.

Una vez conseguidos los diplomas dimos por finaliza la sesión, después de habernos hecho una foto grupal.

DSC_0312Fue una sesión muy enriquecedora y divertida, la verdad es que acabamos muy contentas y la jincana fue una idea genial.

Espero que os haya gustado tanto como a nosotras está sesión de cierre, y si queréis ver más, os dejamos el link del vídeo recopilatorio del martes.

¡Hasta otra!


ZORTZIGARREN SAIOA: ZERBITZU EGUNA

2018ko apirilak 27

Zerbitzu eguna iritsi da!!!weekinn.PNG

Gaurkoan, Donostia Sustapenak antolatzen duen WeekINN-a publizitatu eta gazte jendeari galdetu dugu, kartelen eta flyerren bitartez.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAGainera, formulario baten laguntzaz, gazte jendeari ea aurretik ezagutzen zuten eta aste horretako ekintzen inguruan proposamenen bat zuten galdetu diegu. Horretarako, postu bat montatu dugu aulariopean eta bertan, formularioa bete ahal izateko portatilez gain, pintxoak, kamisetak eta poltsak genituen oparitzeko.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOpari hauek egiteko ruleta bat eraiki genuen, sari desberdinen izenak jarriz eta formularioa betetzen zuen pertsona bakoitzak, ruleta biratuz zoriz tokatzen zitzaion bere saria. Uste genuena baino askoz hobeto joan da eta pertsona asko gerturatu zaizkigu formularioa betetzeko. Gainera, giro ona izan dugu uneoro eta orduak oso arin pasa zaizkigu, pasatzen zirenekin hitz eginez eta eramandako bozgorailu batekin musika entzunez.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOrokorrean arrakastatsua izan dela esan dezakegu eta nahiz eta hasieran jende gutxi egongo zenaren beldurrarekin egon, gero sariak uste baino lehenago amaitu zaizkigu eta bolondres asko topatu ahal izan ditugu.

Aupa EHU-ko ikasleak! Mila esker zuen tarte bat guri eskaintzeagatik!!!


OCTAVA SESIÓN: DÍA DEL SERVICIO

27 de abril de 2018

weekinn.PNG¡¡¡Ha llegado el día del servicio!!!

En esta ocasión hemos publicitado y preguntado a los/las jóvenes acerca de la WeekINN que organiza Fomento San Sebastián mediante carteles y flyers.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAAdemás, con ayuda de un formulario, hemos preguntado a los/las jóvenes a ver si conocían dicho evento de antemano y qué actividades les gustaría que hubieran en dicha semana de la innovación. Para ello, hemos montado un puesto debajo del aulario y en él, además de portátiles para rellenar las encuentas, teníamos pintxos, bolsas y camisetas para regalar a los/las participantes.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAPara repartir estos regalos construimos una ruleta, poniendo en él nombres de los diferentes premios que teníamos, y tras realizar el formulario la suerte decidía el regalo que les correspondía. Ha ido mejor de lo que pensábamos y se ha acercado más gente de lo esperado a rellenar el formulario. Además, hemos tenido un ambiente excepcional en todo momento y las horas han volado,, hablando con los/las participantes y escuchando música en un altavoz que llevamos.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAEn general podemos decir que ha sido un éxito y, a pesar de que al principio tuviéramos miedo de que hubiera poca gente, los regalos se acabaron antes de lo esperado y hemos podido encontrar muchos voluntarios.

¡Arriba esos/as alumnos/as de la UPV! ¡¡¡Mil gracias por habernos ofrecido un momento!!!


ZAZPIGARREN SAIOA: ZERBITZUA PRESTATU

2018ko apirilak 17

Kaixo neska-mutilak!

WhatsApp Image 2018-04-19 at 10.16.15Donostia Sustapeneko neskek argibideak eman ondoren, berriz ere gure erronkarekin martxan jarri gara. Blogeko aurreko sarreran kontatu genuen moduan, escape rooma alde batera utzi dugu, publizitatean eta gehienbat zerbitzuaren egunean zentratzeko, eguna gertu baitago.

WhatsApp Image 2018-04-19 at 11.44.33Hori dela eta zazpigarren saioan galdeketa bukatzea (galdeketa gure agente sozialari bidali genion oniritzia eman ziezagun), sarien ruleta egitea eta zerbitzu egunean jendea gerturatu dadin ezarriko ditugun pintxo eta sariak antolatzea  genuen helburu. Horretaz gain, proiektuan zehar egin behar dugun informea alde batera utzita genuela konturatu ginen. Horregatik, hori ere egiten hasi ginen.

Saio honetan ez genuen dinamikarik izan, baina horren ordez guretzat ezinbestekoa den zeregin bat gehitu dugu: merienda! Beraz, zerbitzuaren eguna eta informea aurreratzen egon ginen, musika eta bizkotxoa jaten genuen bitartean.


SÉPTIMA SESIÓN: PREPARAR EL SERVICIO

17 de abril de 2018

¡Hola chicas y chicos! 🙂

WhatsApp Image 2018-04-19 at 10.16.15Ya estamos otra vez en marcha después de las últimas indicaciones que nos dieron las chicas de Fomento San Sebastián. Tal y como comentábamos en la entrada anterior hemos dejado un poco de lado el escape room para centrarnos en la publicidad y, sobre todo, el Día del Servicio que está a la vuelta de la esquina.

WhatsApp Image 2018-04-19 at 11.44.33Por eso, en esta séptima sesión nos propusimos terminar los cuestionarios (que después enviamos a nuestro agente social para que nos diera el visto bueno), hacer la ruleta de los premios (que va a quedar estupenda) y organizar los pintxos y regalitos que vamos a dar a la gente que se acerque. También nos dimos cuenta de que teníamos el informe un poco abandonado por lo que nos hemos puesto también con ello.

En esta sesión no hubo dinámica, pero por primera vez en el módulo incluimos una tarea fundamental para nuestro grupo: ¡la merienda!. Así que estuvimos trabajando en el Día del Servicio y adelantando el informe entre bizcocho y música, todo un lujo.


SEIGARREN SAIOA: ERAGILE SOZIALA DATOR!

2018ko apirilak 10

ZEHAZTEN

1Kaixo people!

Berriro ere martxan jarri gara, Aste Santuetako opor txiki hauen ondoren, Euskal Herriko Mitologiaren basoetatik murgiltzeko erabili ditugunak… Beno, Mitologik escape room-a egin genuela eta lortzea lortu genuen gainera!

2Aste hontan, genituen zalantzak argitzeko, Donostia Sustapeneko neskekin elkartu gara aularioan. Aurreko postean kontatu genuen moduan, Escape room-a eta publizitatea egitea lan gehiegi zela konturatu ginen eta honexegatik, zerbitzu egunerako publizitatean zentratuko garela erabaki dugu. Hala ere, escape room-eko proiektua ere modu paraleloan egitea pentsatu dugu, baina hau ia aurrerago begira. Oraindik oztopo batzuk nola gainditu argitu behar dugu.

3Gero, agenteak joan direnean, ikd-ko talde guztiok dinamika batean parte hartu dugu “eboluzioa” izenekoa, gure gorputza eta adimena martzan jartzeko. Helburu nagusia, amebatik gizakira eboluzionatzea izan da baina denok ez dugu lortu… Batzuk oraindik amebak izaten jarraitzen dugu.

Dinamikaren bidez ondo pasatu ostean, berriro ere zerbitzu eguna prestatzen jardun dugu, beste ikasleak nola motibatu pentsatuz, guregana hurbiltzeko.

Lortzea espero dugu!


SEXTA SESIÓN: ¡VIENE EL AGENTE SOCIAL!

10 de abril de 2018

CONCRETANDO

1Kaixo people!

Volvemos  a ponernos al día luego de estas mini vacaciones de Semana Santa, tiempo en el que aprovechamos de ir a buscar algo de inspiración para el gran proyecto y nos adentramos en los bosques mágicos de la mitología Vasca. Venga, que estuvimos haciendo el Escape Room de Mitologik aquí en Donosti y salimos!

2Esta semana, nos reunimos con las chicas de Fomento en el aulario para aclarar las dudas pendientes. Como les contábamos en el post anterior, nos dimos cuenta que era mucho trabajo hacer la publicidad y el escape room. Así que se ha decidido que de momento nos enfocaremos en la publicidad  para el día del servicio. Y ya, paralelamente, haremos un plan-proyecto Escape Room para más adelante.Aún hay barreras que hay que ver cómo saltar.

3Luego para reactivar nuestro cuerpo y mente, cuando se fueron las agentes sociales, realizamos una dinámica Evolutiva con los demás grupos. La idea era comenzar siendo ameba y llegar a ser ser humano,  pero no todos lo logramos, algunas seguimos siendo ameba.

Así que después de estas risas volvimos a echar manos a la obra para pulir el Día del Servicio y motivarlos a acercarse a nosotras.

Esperamos lograrlo!


BOSTGARREN SAIOA: PROTOTIPATZEN 2.0

2018ko martxoak 20

Kaixo neska-mutilak!

IMG_0226Astearteko sesioan gure prototipoan aurrera jarraitzeko aukera izan genuen, lehengo asteko aurkezpenean, gure eragile sozialak zehaztutako nahiak kontutan hartuta. Saioa hasi baino lehen, saio guztietan bezala, dinamika batzuk egin genituen, gure arteko harremana indartzeko.

Lan guztia hobeto atera zedin, bitan banatu ginen eta lana banatzea erabaki genuen. Horrela, batzuk publizitateaz arduratuko gara (galdetegiak, sare sozialak, kartelak…) eta beste batzuk ordez, Escape Rooma diseinatzeaz, gela, materialak eta  barruan egingo diren froga desberdinak. Modu honetan, lan asko egiteko geneukala ikusi genuen eta arlo desberdinekoak.

IMG_0231.jpgBanaketa bukatu ondoren, beste taldeko kideekin elkartu ginen, orain arte proiektuetan adostutako aldaketak komunean jartzeko. Egia esan, beharrezkoa zen gure talderako, galdera asko baitgenuen. Horregatik, iritziak eta arazoak besteekin partekatu ondoren, berriz taldean elkartu ginen eta dena mahi gainean jarri ondoren, gure eragile sozialari mezu bat bidaltzea erabaki genuen, gure proiektuaren helburua zehazteko, eta lehen bai lehen gauzak ahalik eta hobekien egiten hasteko. Hori dela eta, hurrengo posteko edukia agian zerbait ezberdina izango da, eragile sozialaren erantzunaren zain baitgaude, eta erantzuren arabera, gure proiektuak agian itxura ezberdina hartuko du. A ze urduritasuna!


QUINTA SESIÓN: PROTOTIPANDO 2.0

20 de marzo de 2018

¡Muy buenas, chicas y chicos!

IMG_0226En la sesión del martes tuvimos la oportunidad de seguir trabajando en nuestro prototipo, ahora sí, más afinado, después de habérselo enseñado a nuestro agente social la semana pasada. Pero antes de entrar en faena rompimos el hielo con un par de dinámicas que, además, nos ayudaron a conocernos un poquito más.

Como no teníamos tiempo que perder nos dividimos el trabajo en dos equipos y acordamos de qué tareas se responsabilizaría cada una; decidimos que unas nos encargaremos de la publicidad (carteles, redes sociales, marquesinas, cuestionarios…) y otras de todo lo relacionado con el escape room (localización, salas, pruebas, temas, materiales…). En definitiva, nos pusimos serias con nuestro proyecto y vimos que era un trabajazo. ¡Puf! 😫

IMG_0231.jpgUna vez hecho esto fuimos a contarles a otros equipos cómo va nuestro proyecto y aprovechamos para pedirles ayuda. Lo cierto es que teníamos algunas dudas y nos estábamos enfrentando a algunas dificultades así que entre todas decidimos contactar con nuestro agente social y preguntar a nuestra persona de referencia cuanto antes qué podíamos hacer. Estamos a la espera de su respuesta así que quizá en el próximo post haya algunos cambios…

¡Qué nervios!


LAUGARREN SAIOA: ERAGILEAREN ETXERA

2018ko martxoak 13

TOPAKETA ETA ERREAKZIOA

sede08_g.jpgKaixo!

Datu bitxia…
Noizbait entzun edo ikusi al duzue Aieteko etxe zuria? Zer den galdetu al duzue? Bueno, ez zenekitenek edo galdetzen zenutenek, Donostia Sustapena-ko egoitza zer den kontatuko dizuegu!

Hortxe bildu gara aste honetan. Gure eragile soziala (Ainhoa Aldasoro, Proiektuak) eta bere laguntzaileei (Iñigo Olaizona, Berrikuntzako eta Lehiakortasuneko Arduraduna eta Idoia Gracia, Administrazioa) gure proiektua aurkeztera joan ginen hara. Egia esan nahiko urduri ginen, izan ere ondo landutako proiektu bakarra geneukan aurkezteko. Hala ere, argi geneukan gustatuko zitzaiela, horregatik erabaki genuen proiektu bakarra prestatzea.

Laburbilduz, arriskatu genuen eta… Iñigo, Ainhoa eta Idoiari asko gustatu zitzaien gure ideia! Beraz lehen oniritzia!

  • Aurkezpena 120px-Yes_check.svg(“check”)

CapturaBaina ez pentsa dena eginda eraman genuenik, zenbait galdera genituen: nola egin, zenbateko aurrekontua geneukan… Guztien artean hitz eginez, zalantza hauek argitzen joan ziren, eta beste berri batzuk ere atera ziren.. baina hau prozesu sortzaile baten parte da.

Image 1 2018-03-13Azkenean, hauek eman zizkiguten laguntza eta proposamenengatik, helburu zehatzagoekin eta banatu beharreko ataza zerrendarekin joan ginen etxera. Ondorengo saioetan eginkizun horiek betetzen joango gara…

Hurrengo arte!

 


CUARTA SESIÓN: VISITA AL AGENTE SOCIAL

13 de marzo de 2018

ENCUENTRO Y COCREACIÓN

sede08_g.jpgkaixo people!

Dato curioso…
¿Han oído hablar o visto la Casa Blanca de Aiete? se han preguntado qué es? Bueno, los que no sabían y se lo preguntaban, ¡les contamos que es la sede de Fomento San Sebastián!

Ahí nos juntamos esta semana. Les fuimos a presentar nuestra idea de proyecto  a nuestros “retantes” (nuestra agente social Ainhoa Aldasoro, Proyectos, y dos compañeros suyos, Iñigo Olaizola, Responsable de Innovación y Competitividad, y Idoia Gracia, Administración)… la verdad es que estábamos un poco nerviosas porque llevábamos solo una opción así bien elaborada, pero al mismo tiempo estábamos seguras que les iba a gustar, así que por lo mismo decidimos hacerlo de esta manera.

En fin, que nos arriesgamos y adivinen qué!?… les ha molado, Ainhoa, Iñigo e Idoia les encantó! Así que primer visto bueno!

  • Presentación 120px-Yes_check.svg (“check”)

CapturaEso si, no se crean que llevábamos todo hecho, teníamos bastantes dudas de cómo hacerlo, presupuesto, etc. De modo que hablando entre todos, estas dudas se fueron aclarando, y entre esto y lo otro nacieron unas nuevas.. pero lo que es parte de todo proceso creativo.

Image 1 2018-03-13Al final, con la ayuda de estos y sus propuestas nos hemos ido a casa con objetivos más definidos y con una lista de tareas para repartir, la cual esperamos ir checkeando dentro de las próximas sesiones.

Así que ya les contaremos más!

See you!


HIRUGARREN SAIOA: PROTOTIPATZEN

2018ko martxoak 6

AURRERA PAUSOAK EMATEN

Kaixo guztioi!

IMG_20180306_182506.jpg

Gaurko eguna, Javierak ekarritako dinamika batekin hasi gara. Izan ere, lehengo sesioan pentsatu genuen egun guztiak dinamika batekin hastea ideia ona izango zela, lotsak kentzeko eta gure arteko komunikazioa eta kohesioa hobetzeko. Horrela ba, gaur “zapiaren” dinamika egin dugu. Dinamika hau, mimikaren bidez zapia daukan pertsonari konbentzitzean datza, zapia zuri emateko. Dinamika honen bitartez, barre egin dugu eta saioa humoretsu hasteko aukera izan dugu. Gainera, sormena landu dugu ere, zapia lortzeko estrategiak pentsatuz.

IMG_20180306_165012Dinamikarekin bukatu ostean, lehengo hastean eduki genituen proiektuaren inguruko ideiak zehaztu ditugu beste taldeei kontatu ahal izateko. Pentsatzen genuena baino askoz hobeto atera da atal hau, ideiak nahiko garbi baititugu eta gainera, hauek aurrera eramateko aukera ikusten bait dugu.

Taldean gure proiektuaren ideia zehaztu eta gero, beste taldeetako pertsona banarekin elkartu eta besteon proiektuak entzun ahal izan ditugu. Hau baliogarria izan zaigu, bai besteei beren proiektuaren inguruko ideiak emateko baita gure proiektua besteek nola ikusten zuten galdetzeko.

IMG_20180306_182522Azkenik, gure taldea berriro elkartu da eta besteek emandako iritziak komentatu ditugu, batzuk oso baliogarriak izan direlarik.

Besterik gabe, hurrengo asterarte!

 


TERCERA SESIÓN: PROTOTIPANDO

6 de marzo de 2018

PASO A PASO AVANZANDO

¡Hola a todos!

IMG_20180306_182506.jpg

El día de hoy ha comenzado con una dinámica propuesta por Javiera. Este inicio de sesiones se acordó en la primera sesión, donde pensamos que sería una muy buena forma de comenzar cada día, quitándonos la vergüenza y mejorando así nuestra unión y comunicación. Así pues, la sesión de hoy ha comenzado con una dinámica llamada “La dinámica del pañuelo”. En ella, hemos utilizado la mímica para intentar agenciarnos del pañuelo de la forma más original y creativa posible. Gracias a esta dinámica hemos conseguido soltarnos, dejando a un lado todo lo vivido durante el día y reirnos mucho.

IMG_20180306_165012Tras finalizar la dinámica, nos hemos puesto manos a la obra puliendo y concretando las ideas obtenidas en la primera sesión para ser capaces de trasladar a los otros grupos, unas ideas claras y concisas sobre el proyecto que queríamos llevar a cabo. Después de concretar todo lo propuesto en el “brain storming” de aquella primera sesión, nos hemos dado cuenta de que tenemos las ideas bastante claras y que tenemos claro qué es lo que queremos conseguir y cómo.

Después de concretar todo, nos hemos reunido con miembros de otros grupos y hemos tenido la oportunidad de escuchar sus ideas. Esto nos ha sido de gran ayuda, ya que no solo hemos tenido la oportunidad de escuchar otros proyectos, sino que también hemos recibido un feedback lleno de diversas opciones para mejorar nuestro proyecto.

IMG_20180306_182522Finalmente, después de recoger todas las ideas que nos proponían los demás compañeros, nos hemos vuelto a juntar todas y hemos puesto en común todo aquello que nos han dicho los demás que podría ser interesante añadir o perfeccionar.

Esto ha sido todo chicos, ¡hasta el martes que viene!


BIGARREN SAIOA: ELKAR EZAGUTZEN

2018ko otsailak 27

Escudo_Sessión_1Kaixo guztioi! Oraindik ez dugu aurkezteko aukerarik izan… Gu Minerva, Javiera, Ana López, Ana Artolain eta Ainhoa gara. Nahiz eta oraindik ez gaituzuen ezagutzen, ez kezkatu, joango gara ezagutzen. Gainera… guk ere ez genuen elkar ezagutzen joan den asteartera arte!

Otsailaren 20ean izan genuen irekitze saioaren ondoren, asteartean gure artean hobeto ezagutzeko eta gure taldea abian jartzeko elkartu ginen. Saioa hasi bezain laster, Jonek, gure koordinatzaileak, dinamika pare batzuk proposatu zituen gure  artean hobeto ezagutu ahal izateko eta baita gure sormena lantzeko ere.

BrainStormingBehin izotza apurtuta, gure taldean izango ditugun rolak ezartzen hasi ginen, hau da, aste hauetan zehar batera lan egiteko gure ustez garrantzitsuak diren gauzak eta gauza horiek nola egin nahi ditugun. Oraingoz rolak hurrengoak izango direla erabaki genuen: aktaren arduraduna, blogaren arduraduna, zereginak gogorarazten dituen arduraduna, argazkiak egiteko arduraduna eta itzultzailea.

Orain bai, erronkaren inguruan lanean hasi ginen. Oso ideia interesgarri asko egon ziren, baina guztien artean, beste batzuk baino gehiago konbentzitu gintuztenak hautatu genituen. Erronka ez dago oraindik erabakita, beraz, oraindik ez ditugu gure kartak desestaliko. Zertan lan egiten ari garen ikusteko, datorren astean hemendik pasatu beharko duzue!


SEGUNDA SESIÓN: CONOCIÉNDONOS

27 de febrero de 2018

Escudo_Sessión_1¡Hola a todas y todos! Aún no hemos tenido ocasión de presentarnos… Nosotras somos Minerva, Javiera, Ana López, Ana Artolain y Ainhoa. Si todavía no nos conocéis no os preocupéis, ya lo iremos haciendo. Además… ¡nosotras tampoco nos conocíamos hasta el martes pasado!

Tras la sesión de apertura del día 20, el martes nos reunimos para conocernos más a fondo y poner en marcha nuestro grupo. Nada más empezar la sesión nuestro coordinador, Jon, nos propuso un par de dinámicas que nos sirvieron para conocernos mejor –y para dejar volar la creatividad, ¡a las pruebas nos remitimos!-.

BrainStormingUna vez roto el hielo pasamos a establecer los roles que tendremos en el grupo, qué cosas creemos que son importantes para trabajar juntas estas semanas y cómo queremos que se hagan las cosas. Por el momento decidimos que los roles serán los siguientes: encargada del acta, encargada del blog, encargada de recordar los quehaceres, encargada de hacer fotos y traductora.

Ahora sí nos tocó ponernos a trabajar en el reto. Hubo muchísimas ideas muy interesantes pero entre todas terminamos decidiéndonos por algunas que nos convencieron más que otras. El reto no está decidido todavía así que aún no descubriremos nuestras cartas, ¡tendréis que pasar por aquí la semana que viene para ver en qué estamos trabajando!